Proces izdelave spletne trgovine

Izdelava spletnih trgovin

Načrtovanje in razvoj ideje

Načrtovanje spletne trgovine in razvoj ideje je ključnega pomena, saj lahko tako ustvarimo njeno zasnovo in strukturo.

Pri načrtovanju spletne trgovine je potrebno vedeti njen obseg, približno število produktov, kategorije, dostavo, načine plačila, itd. Prav tako je potrebno glede na panogo analizirati prodajni trg ter konkurenco.

Postavitev strukture in oblikovanje uporabniške izkušnje

Ko je struktura določena lahko pričnemo z oblikovanjem in izdelavo spletne trgovine.

Pri spletni trgovini je zelo pomembna uporabniška izkušnja ter smislena postavitev elementov na strani. Tako se lahko stranka, kljub velikemu številu artiklov, hitro znajde. Bistvenega pomena je, da obiskovalca obdržimo čim dlje na strani ter pritegnemo njegovo pozornost.

Moderna spletna trgovina mora biti tudi prilagojena in optimizirana za prikaz na mobilnih napravah.

Izdelava spletnih trgovin
Izdelava spletnih trgovin

Načini plačila in dostava

Na spletni trgovini se lahko uredi izbiro različnih vrst plačila: po povzetju, po predračunu, PayPal, plačilo s kreditno kartico, itd.

Možnost je tudi urejanja dostave, omejevanja na določene kraje, določitev različnih cen dostave, itd.

Testiranje in optimizacija

Vsako spletno trgovino pred objavo temeljito stestiramo, preverimo njeno delovanje in optimiziramo za spletne iskalnike.

Prav tako trgovino tudi ustrezno varnostno zaščitimo.

Izdelava spletnih trgovin